پاستای اسپانیایی

پاستای اسپانیایی

این پاستای اسپانیایی با فلفل های بو داده و بادام مارکونا غذایی خوشمزه است که برای نهار آخر هفته ها که معمولا دور و بر تان شلوغ تر هست، بسیار مناسب خواهد بود. درست کردن آن آسان و با عطر و طعم فراوان است که در عرض 30 دقیقه آماده می شود.

مواد لازم برای تهیه پاستای اسپانیایی

سیر        4 حبه

پیاز          1/2

زیتون اسپانیایی بدون حفره              16 عدد

فلفل قرمز تفت خورده                      6 عدد

بادام مارکونا، سرخ شده                    1/4 فنجان

روغن زیتون                                  2 قاشق غذاخوری

فلفل قرمز دودی                             1 قاشق چایخوری

پاستا لوله سرکج                            2 فنجان

کنسرو گوجه فرنگی خرد شده             1 فنجان

نمک دریاو فلفل سیاه تازه آسیاب شده به میزان لازم

جعفری تازه                                    1/4 فنجان

طرز تهیه پاستای اسپانیایی

گام اول: 4 حبه سیر را نازک برش دهید.گام دوم: پیاز را خوب خرد کنید.
گام سوم: زیتون اسپانیایی بدون هسته را از وسط خرد کنید.
گام چهارم: فلفل قرمز تفت داده شده را برداشته و نازک برش دهید.
گام پنجم: جعفری تازه را ریز خرد کنید.
گام ششم: بادام های مارکونا را به یک ظرف بریزید و روی آنها را بپوشانید. با استفاده از یک گوشت کوب ، بادام ها را کوبیده تا همه خرد شوند.
گام هفتم: یک قابلمه را کمی بیش از نیمه با آب پر کنید ، و آن را روی حرارت زیاد بگذارید. آب را با نمک دریا و چند قطره روغن زیتون بسیار بکر مزه دار کنید.
گام هشتم: در همین زمان ، یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و روغن زیتون را اضافه کنید. به مدت 2 دقیقه گرم کنید ، سپس سیر و پیاز را اضافه کرده و تفت دهید.
گام نهم: به مدت 3 دقیقه این مواد را بپزید ، سپس فلفل قرمز تفت داده شده ، زیتون ، و پاپریکای دودی را اضافه کنید. نمک دریایی را هم اضافه کرده و همه را با هم، هم بزنید. سپس  اجازه دهید به مدت 2 دقیقه بپزد.

مراحل نهایی پخت ماکارونی اسپانیایی

گام دهم:در این مرحله ، آب باید در قابلمه شما در حال جوشیدن باشد. پاستا لوله سر کج را اضافه کنید و بپزید تا کاملاً نرم شود . 

گام یازدهم: کنسرو گوجه فرنگی خرد شده را به مخلوط فلفل قرمز اضافه کنید. نمک دریایی و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را به آن اضافه کنید. بخش بیشتری از جعفری را اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شود ، سپس حرارت را کم کنید. 

گام دوازدهم: هنگامی که ماکارونی شما پخته شد ، آن را آبکش کرده و همراه با بادام مارکونای خرد شده ، به ماهی تابه اضافه کنید. همه را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. در نهایت در ظرف زیخته و با جعفری تازه خرد شده تزیین و سرو نمایید.

چنانچه این آموزش برای شما مفید بوده، می توانید از مطلب پاستای سیر اسپانیایی و ماکارونی ایرانی با ته دیگ سیب زمینی مجلسی نیز دیدن فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
در حال ارسال
نقد‌ و بررسی کاربر
0 (0 رای)
امتیاز دیدگاه‌ها 0 (0 نقد و بررسی)